Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

Social media bine facut. O cale pentru cresterea SEO

social-media-seo

Privind din exterior, social media si SEO par sa fie doua parti total separate ale marketingului online, dar, in practica, acestea sunt, de fapt, destul de conectate. Sa identifici unde incepe una si unde se termina cealalta, este de multe ori imposibil.

RELATIA SOCIAL MEDIA – SEO

Atunci cand examinam relatia intre social media si SEO, te vei lovi de discutiile profesionistilor din domeniu vis-à-vis de corelatie vs. cauza. Are social media un efect direct asupra cautarilor organice sau este vorba de numai cateva conexiuni simple? Vei primi argumente solide din ambele parti, dar este greu sa ignori unele intrepatrunderi.

Ceea ce stim suna cam asa: Google acorda atentie interactiunilor din social, ca like, retweets, shares si chiar si +1 (de pe Google+).

GOOGLE & TWITTER

Cea mai buna cale prin care poti intelege internetul este sa ti-l imaginezi asemeni unei mari biblioteci,care se extinde continuu. Sunt milioane de carti si periodice, dar niciun sistem central de inregistrare. Biblioteca continua sa creasca, ceea ce face din ce in ce mai dificil sa gasesti ceea ce cauti. Aici este momentul cand Google intra in scena.

Google serveste asemeni unui sistem independent de inregistrare al continutului virtual. Trimite mii de semnale, care gasesc informatie, o tag-eaza si creaza un index, care permite userilor sa gaseasca simplu si rapid informatia de care au nevoie. Pe partea cealalta, Twitter este cel care ajuta Google sa descopere continut nou. Tweett-urile pot fi afisate ca rezultate ale cautarilor, permitand eficientizarea timpului alocat cautarilor.

MASURAREA VIZIBILITATII

Social media s-ar putea sa fie biletul de aur, care sa te ajute in imbunatatirea strategiei de SEO. Noile tool-uri permit sa transforme semnalele sociale in date cuantificabile , astfel brandurile putand sa-si analizeze eforturile pe social media si sa-si redreseze strategia de SEO, acolo unde este nevoie.

CONSTRUCTIA DE LINKURI INDIRECTE

Link building va fi intotdeauna un aspect important al SEO, iar social media poate conduce, in mod indirect, catre linkuri. Sa presupunem ca esti proprietarul unui magazin de articole sportive si postezi frecvent pe blogul tau. Pentru ca ai o baza de followers bogata pe Facebook, unul dintre blogurile tale este share-uit de 25 de ori. Intamplarea poate face ca, cel putin, unul dintre share-uri sa fie vazut de catre o femeie, care este Content Manager pentru o industrie website populara. In momentul de fata, aceasta a scris un articol despre subiecte relevante domeniului sportiv si alege sa foloseasca articolul tau ca si sursa. Esti de acord ca fara social media, se prea poate ca aceasta sa nu fi ajuns niciodata la articolul tau?

Gandeste-te la nivel mai mare ce impact poate avea social media asupra rezultatelor tale!

Asadar, like-urile, retweet-urile se prea poate sa nu prezinte rezultate frapante in mod direct, insa, indirect, beneficiile aduse de acestea sunt uimitoare.

Rank-urile profilelor de social

Sa facem un mic studiu de caz. Efectueaza o cautare Google pe orice brand mare – ex: Delta Air Line, Coca-Cola etc. In aproape fiecare dintre cazuri, profilul de Facebook al brandului are sa fie unul dintre cautarile de top. Google pune pret pe retelele de socializare, de aceea, in mod natural, aceste profile sunt impinse catre topul cautarilor.

Pentru a avea un control mai mare asupra a ceea ce apare in topul cautarilor, ai grija de profilele tale de social-media, fii sigur ca reprezinta intocmai brandul tau. Acesta este aspectul unei campanii SEO, pe care il poti controla intru-totul.

NU SEPARA SOCIAL-MEDIA DE SEO

Este destul de usor sa privesti SEO si Social Media drept doua entitati diferite, dar este mai bine sa le privesti impreuna. Relatia dintre cele doua concepte ale marketingului online nu poate fi niciodata definitiva, insa, este clar, ca exista! De cele mai multe ori aceasta relatie este indirecta, insa nu te lasa furat de detalii. Fii atent la aspectele de social-media si in curand, vei vedea rezultatul eforturilor tale din SEO.


Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necesare

Aceste cooke-uri sunt necesare pentru functionarea site-ului si nu pot fi oprite, cum ar fi: limba aleasa de tine, moneda, sesiunile de logare si preferintele de confidentialitate. Poti bloca aceste cookie-uri din browserul tau. insa aceasta actiune poate duce la nefunctionarea site-ului.

PHPSESSID, __cfduid,

Analiza si statistici

Acest site utilizează Google Analytics si Tawk.to pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini. Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.

_ga, _gat, _gid, collect
__tawkuuid, ss, TawkConnectionTime, TawkWindowName

Analytics