3 trucuri SEO pentru a obtine maximum de rezultate
Lansarea algoritmului Google Panda 4.2 vine ca o continuare a angajamentului pe care si l-a luat Google, de a recompensa continutul de calitate, continuturile user-focused, cu locuri inalte in clasamente.
Mai jos iti prezentam trei idei simple, care te vor ajuta sa-ti optimizezi continutul de PR, pentru a te bucura de rezultate mai bune:
1. Scrie cat mai mult
Multi specialisti din domeniul PR-ului s-au obisnuit sa scrie continut scurt, cauza fiind taxele pe care le percep serviciile de comunicate de presa. In cazul in care depaseai 400 de cuvinte, automat aceste servicii presupuneau o suprataxa.
Acum, Google vrea sa schimbe abordarea! Algoritmii Google, in urma scanarii unui text scurt, concluzioneaza automat ca acesta NU contine informatii. Concluzia? Continutul scurt nu-ti poate garanta locul dorit in clasamente!
Greg Jarboe- Director Executiv SEO-PR spune ca este indicat si necesar sa „intindem coarda”. Uita ce stiai pana acum legat de regulile comunicatelor de presa! Uita de cele 300- 400 de cuvinte per comunicat! Indrazneste si incearca sa scrii articole de pana la 600-800 de cuvinte. Urmareste apoi rezultatele si vei observa ca acestea s-au imbunatatit simtitor!
2. Foloseste-te de sinonime!
Google nu incurajeaza continuturile de umplutura! Renunta sa te mai folosesti in articolele tale de repetitia acelorlasi cuvinte cheie. Incearca oricand varianta sinonimelor, creand un continut de calitate si de interes pentru publicul tau. Google te va recompensa!
Acelasi Jarboe te sfatuieste ca in cazul in care in prima structura semantica ai folosit o anumita formulare, incearca ca in urmatoare sa te folosesti de o structura bazata pe sinonime. Nu-ti face griji, Google stie ce sunt sinonimele, ti le monitorizeaza in mod clar si, cum spuneam, recompenseaza intotdeauna un continut relevant! Rezultatul? Clar un loc mai bun in cautarile Google.
3. Profita de elementele vizuale
Ratezi o mare oportunitate pe care ti-o ofera elementul de SEO, daca refuzi sa adaugi fotografii, daca nu, chiar si materiale video, continutului tau. Peste 55% din rezultatele cautarilor Google includ acum materiale video si peste 40% din acestea includ si poze, conform spuselor lui Jarboe.
Pentru ca pozele sau continutul tau video sa fie corect optimizat, este foarte important sa te folosesti de cuvintele cheie la inceputul titlui tau de prezentare al acestora.
In concluzie, pentru rezultate mult mai bune, important este sa creezi un continut de calitate, atractiv si relevant pentru publicul tau. Asa ca uita tot ceea ce credeai ca inseamna sa scrii pentru Google si incepe sa scrii BINE din nou!