Construirea afacerii se face inaintea crearii brand-ului
Nu-ti construi doar un brand! Construieste-ti o afacere de succes!
Probabil ca acum te intrebi- „dar nu sunt cele doua unul si acelasi lucru?” sau „dar n-ai nevoie de un brand pentru a-ti construi o afacere?”. Este adevarat, construirea unui brand ajuta la dezvoltarea afacerii tale. Dar cum se face acest lucru si ce inseamna mai exact sunt, de cele mai multe ori, confundate. Rezultatul? Antreprenori care se invart in jurul cozii, incercand sa obtina un rezultat.
„MUNCA MULTA”
Cand un antreprenor nu stie ce sa faca ori este frustrat pentru ca nu inregistreaza progres, isi indreapta atentia spre „munca multa”. Ce vrem sa intelegi prin „munca multa” este ideea de a face tot timpul ceva, doar pentru a te simti ocupat si implicat! Pentru ca ai impresia ca daca faci DESTUL, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Nu este deloc o strategie buna! Degeaba faci „munca multa”, daca rezultatele vin numai de pe urma unei strategii bine puse la punct!
Asa ca, nu te grabi sa faci prea multe din prima, important este sa faci totul cu cap!
OAMENII SE CONECTEAZA CU OAMENI
Problema cu „construirea brandului” este ca te pune pe un piedestal. Ti se spune sa insiri toate reusitele tale de pana atunci, ca o dovada sociala. Ti se spune sa apelezi la auto-responders, doar pentru a arata cat de ocupat esti tu
In fapt, oamenii relationeaza cu oameni cu care rezoneaza. Marketingul bazat pe relatie este cel care promite rezultatele cele mai imbucuratoare.
Construirea unei afaceri in ziua de azi, cand aveam de-a face cu un monopol al social media si al internetului, conexiunea este tot ceea ce conteaza. Cand apelezi la o abordare apropiata, oamenii sunt socati, pentru ca ideologia construirii de brand a avut un efect nimicitor asupra conexiunilor.
CUM SA CONSTRUIESTI UN BRAND
Cea mai buna cale prin care iti poti creea un brand este sa incepi cu o fundatie!
„DESPRE NOI” LA PERSOANA INTAI!
Cand „DESPRE NOI”-ul de pe website-ul tau este scris la persoana a III-a, ai pierdut din start sansa la conexiune cu userul. Toata lumea va presupune ca tu ai scris acel text, deci faptul ca ar fi la persoana a III-a n-ar dovedi decat o foarte mare aroganta.
INTERACTIONEAZA CAT MAI MULT POSIBIL
Ai numai 24 de ore pentru a face atat de multe lucruri! Cu cat interactionezi mai mult cu audienta ta, cu atat fundatia brandului tau se intareste.
IESI IN EVIDENTA
Vital pentru un brand si o afacere este expunerea. Expune-te ori de cate ori ai ocazia! Ca e vorba de publicatii mari sau de unel mici, nu refuza nicio sansa de expunere!
In concluzie? Este foarte usor sa minti in mediul online, dar nu o face! Nu te lasa prins in munca de sisif! Construieste-ti o strategie, tine cont de ceea ce cauta audienta ta si asa, te vei bucura de succes!