Google penalizeaza site-urile mobile care fac asta
Google a declarat ca urmeaza sa penalizeze ranking-urile de search ale site-urilor ce se folosesc de popup-urile de advertising, care cer instalarea unei aplicatii.
Intr-un post de pe Webmaster Central Blog, Google sustine ca ad-urile care cer instalarea aplicatiei, blocheaza un volum foarte mare de content , ceea ce este un mare „ASA NU!”
Daniel Bathgate -software engineer- spune ca, in urma unei analize, s-a ajuns la concluzia ca astfel de ad-uri nu fac decat sa sadeasca frustrare in comportamentul userilor, care, in niciun caz, nu cautau sa instaleze ceva, ci, pur si simplu, erau interesati de informatia de pe site.
Acelasi studiu demonstreaza ca 69% din oamenii care au avut de-a face cu astfel de ad-uri, au ales sa paraseasca pagina respectiva de web si numai 9% dintre acestia au ales sa mearga mai departe, instaland aplicatia.
Ad-urile mobile se mai lovesc si de un alt mare obstacol – noile iPhone-uri de la Apple vor permite userilor sa foloseasca programe de ad-block!
Dupa 1 noiembrie, site-urile care ignora avertismentul Google nu vor mai fi considerate „mobile-friendly”, ceea ce constituie un mare criteriu dupa care se ghideaza Google atunci cand alege site-urile care sa apara in topul cautarilor!