Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

Cele 6 strategii esentiale de SEO pe 2016

seo-2016

Mai jos iti prezentam 6 dintre cele mai importante strategii de SEO, care nu se incadreaza in standardele conventionale, dar care sunt foarte eficiente si important de abordat.

1. CREEAZA UN INFLUENTATOR, CARE ESTE RELEVANT PE SUBIECT

Un influentator este cineva ‘ascultat’ in online. Cand vine vorba despre search engine optimization, faptul ca ai un influentator de partea ta, inseamna ca tot mai multi oameni vor veni pe site-ul tau, vor share-ui postarile tale si se vor incredere in continutul oferit de tine. Daca este posibil, alege un influentator care este relevant subiectului si care are posibilitatea de a influenta creativ continutul tau.

2. DEZVOLTA O STRATEGIE DE CONTENT DE MARKETING

Fiecare site ar trebui sa aiba o astfel de strategie focusata asupra cuvintelor tale cheie, de top. Atunci cand creezi continut pentru blog, pentru vlog s.a. research-ul iti ofera ceva de care sa te legi. Asadar, contentul creat de tine isi poate seta un rank de unul singur. De exemplu, daca scrii o postare de blog despre “ Cum sa alegi o campanie de SEO”, exista posibilitatea ca acesta sa se pozitioneze singur, bazandu-se pe cuvintele cheie din titlu si din body, mai ales daca aceasta postarea ta ajunge sa fie legata de alte site-uri sau share-uita in social media.
In plus, un continut regulat updatat demonstreaza Google-ului ca detii un website activ, lucru care poate duce la un rank si mai bun!

3. GENEREAZA BACKLINKURI PUTERNICE

Faptul ca ai un influentator, dar si o strategie de content de marketing , te vor ajuta sa dezvolti un backlink catre site-ul tau, dar este foarte important sa si cauti in mod activ cai prin care oamenii sa se conecteze la tine. Cele mai bune modalitati de a face asta sunt cele de a scrie pentru publicatii mari, sa faci interviuri si sa recomanzi cel mai puternic continut oamenilor care conteaza. De asemenea, poti angaja un PR sau o companie de SEO, care are un departament competent de PR digital.
De asemenea, poti utiliza tool-uri ca Majestic SEO, pentru a putea vedea cine face linking cu marii tai competitori. Odata ce ii identifici pe acestia, poti face o analiza pentru a le intelege strategiile si pentru a face si tu la fel.

4. FA CA SITE-UL TAU SA FIE MOBILE-READY!

In 2015, a avut loc un mare update din partea Google, un update numit MOBILEGEDDON. Asta insemna ca daca nu aveai o versiune de mobil a website-ului tau, pana in 21 Aprilie 2015 atunci ai fi pierdut foarte mult din rankingul tau.

Acum, in 2016, este imperios necesar ca site-ul tau sa fie mobile-responsive, altfel risti sa pierdi foarte multe!

5. MUTA-TI SITE-UL PE HTTPS, ALEGE UN SITE SIGUR

S-ul din HTTPS tine loc de securitate, iar daca URL tau incepe cu HTTPS, in loc de HTTP, atunci site-ul tau este unul sigur. Google vrea atat de tare ca tu sa faci aceasta schimbare, incat ofera ranking boost websiteurilor care sunt sigure.

6. ADAUGA SCHEMA.ORG IN SITE-UL TAU

Schema.org este un tip de marcaj, pe care il poti implementa in codul site-ului tau. Folosind acest marcaj, comunici Google-ului care poza din site-ul tau este logo-ul tau, de exemplu, unde sunt review-urile, ce fel de companie detii, unde esti localizat s.a.m.d. De asemenea, Google sustine ca folosind schema.org, rankul site-ului tau are sanse de crestere.