Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

5 lucruri pe care nu le stiati despre SEO

5-lucruri-despre-seo

Simtiti ca regulile SEO se schimba de la o ora la alta, unele chiar se schimba! Daca aveti un site sau un magazin online pe care vizitatorii il acceseaza zilnic, atunci este important sa stati cu lupa pe cele mai noi reguli Google, care sa se reflecte in strategia SEO.

Continutul viral nu este la fel de valoros pe cat credeti

Chiar si cu un milion articole publicate in fiecare zi, un continut unic iese in evidenta. Continutul viral este incredibil de rar si, de cele mai multe ori, aleatoriu. Nu vei fi niciodata in masura sa prezici ce continut va capta atentia oamenilor pentru ca nu ai de unde sa sti cum va fi acceptat de public. Alocarea resurselor pentru a crea urmatorul „lucru mare”, sau ceea ce crezi tu ca va deveni un „lucru mare”, nu este cel mai indicat lucru. Incercati sa nu riscati si sa nu alocati in acest lucru un buget foarte mare pentru ca este posibil sa risipiti banii fara sa aveti rezultate.

Nu intelegeti gresit, continutul viral exista si are o extindere impresionanta, dar atunci cand vorbim de companii/ intreprinderi/ multinationale ce isi desfasoara activitatea la nivel national sau mondial. Acestioa au o baza de clienti valoroasa, iar agentiile de publicitate care le administreaza campaniile au un talent aparte pentru a crea spoturi publicitare virale. Tipul corect de publicitate poate impulsiona afacerea si fixeaza brand-ul in mintea consumatorilor. Dar pentru firmele / intreprinderile mai mici, care au un public local, care creaza continut evaziv in goana dupa crearea continutului viral, investirea in astfel de campanii este o pierdere de buget si de timp. In cazul in care o firma care furnizeaza servicii de SEO va promote continut viral, nu-i angajati! Nu vreti sa lucrati cu o companie care minte cand va promite vanzari.

SEO facut prost este daunator pentru companie

Ati vazut vreodata vreun film western vechi? Aceste filme ne duc cu gandul la baietii rai care purtau palarii negre, iar baietii buni purtau palarii albe. Asa este si cu SEO! Sunt momente in care SEO poarta palarie alba, dar si momente in care poarta palarie neagra. Google a schimbat regulile de-a lungul timpului si monitorizeaza ceea ce este bun si ceea ce este rau in mediul online. Tactici SEO ce erau candva acceptate, acum pot deveni toxice pentru companie si trag in jos imaginea pe care o au la cautarile pe Internet.

Vestea buna este ca Google nu si-a schimbat obiectivele! Atata timp cat ati inteles ca rezultatul final al tuturor trucurilor si upgrade-urilor este de a livra rezultate de calitate pentru utilizatorul final, nu aveti de ce sa va temeti. Umple-ti site-ul cu continut de calitate, legati-va doar de alte site-uri de calitate si stati in topul inovatiilor!

Continutul duplicat poate afecta promovarea SEO, dar nu intodeauna

Vorbind despre statusul pe care l-au avut candva palariile negre, dar care s-a schimbat in timp, ne dam seama ca lucrurile se mai pot schimba odata cu trecerea timpului. Asa se intampla si cu continutul duplicat, iar acesta nu mai este la fel de rau cum era in trecut. Atata timp cat utilizati etichetele canonice cand republicati continut pe site-ul dumneavoastra. Continutul duplicat nu este atat de devastator pentru rank-ul site-ului dumneavoastra, asa cum va imaginati. Insa trebuie sa raportati in continuare site-urile care folosesc continutul site-ului dumneavoastra, dar nu trebuie sa va faceti atatea griji cu privire la consecintele Google.

Link-urile de intrare nu sunt intodeauna atat de bune pentru SEO

Link-urile de intrare sunt minunate si reprezinta o modalitate buna de a stimula locul in clasament, nu? Da, de cele mai multe ori. Cu exceptia cazului in care site-ul care se leaga la site-ul dumneavoastra are probleme de autoritate. Domeniile contestabile si site-urile care nu au legatatura cu industria dumneavoastra pot afecta rank-ul site-ului dumneavoastra. Va rugam nu pierdeti din vedere ca pentru Google, calitatea este mult mai importanta decat cantitatea.
Totul trebuie sa fie relevant

Ceea ce publicati pe site-ul dumneavoastra trebuie sa fie conectat la industria din care face parte afacerea pe care o administrati. Chiar daca nu are legatura cu continutul site-ului in general, ar trebui sa aiba legatura cu pagina pe care publicati. Toate aspectele incluse in site-ul dumneavoastra trebuie sa fie relevante, decrierile imaginilor, tag-urile html, titlurile ar trebui sa fie legate semantic de scopul site-ului in sine. Continutul trebuie sa fie cat mai relevant, astfel incat site-ul sa apara cat mai repede atunci cand cautarile vizitatorilor au legatura cu domeniul site-ului.