Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

4 metode de content marketing pentru site-ul tau

content-marketing

Toti isi doresc ca site-ul sa creasca in cautari, astfel am simtit nevoia de a va prezenta cateva metode de content marketing care sa ajute site-ul sa fie deasupra competitiei. Promovarea de continut irelevant pe site-ul tau este acelasi lucru ca atunci cand aduci un cutit in loc de un pistol la o lupta cu schimb de focuri.

Procentul de cumparatori online este in crestere, iar cei mai multi cumparatori utilizeaza frecvent telefoanele mobile pentru cautarea de produse necesare. Astfel, nu e de mirare ca oamenii de marketing si de publicitate incep sa renunte la campaniile de pay-per-click si adopta tactici si opteaza pentru medalia de aur a tuturor metodelor de publicitate: content marketing.

Va prezetam cateva dintre metodele adoptate de afacerile ce urmeaza a fi castigatoare.

1. Creaza legaturi de influenta

Influentarea clientilor utilizand metode de marketing face din site-ul tau o „forta a naturii” in mediul online. Exista doua lucruri pe care trebuie sa le stii atunci cand incerci sa influentezi cu continutul tau: este scump si are rezultate! Partea cea mai grea este gasirea influentatorului potrivit si urmarirea acestuia pe toata durata proiectului. De exemplu, daca postezi un videoclip pe Youtube, nu este suficient sa il incarci si atat, ci trebuie sa urmaresti reactile fanilor, sa citesti comentarii, sa il promovezi astfel incat sa aiba cat mai multi vizitatori. La fel este si in cazul unui continut postat pe site-ul tau, trebuie sa iti stabilesti un obiectiv si trebuie sa il urmaresti pana te asiguri ca va fi atins.

2. Fa-l sa functioneze

Este foarte important sa afli ce influentator sa folosesti ca sa atragi clienti pe site-ul tau, cumparatori pe magazinul tau online, fani pentru brand-ul tau. Continutul tau trebuie sa fie fluid si sa creeze interactiune cu publicul tau tinta. Pentru a avea parte de interactiune, o cale utila este sa creezi continut interactiv, asta te va apropia si mai mult de vizitatori, clienti sau potentiali clienti. Inainte de a gasi calea potrivita, trebuie sa testezi! Trebuie sa alegi continutul relevant si potrivit pentru publicul tau tinta.

Intodeauna trebuie sa te adresezi target-ului, sa ai in vedere ca nu scrii pentru tine ci pentru clientii tai.

3. Creaza pentru clientii tai

Intodeauna un magazin online va avea mai mult succes daca va avea continut relevant si personal pentru dorintele si nevoile clientilor. Foloseste cuvinte care sa te apropie de cititor. Avand acel continut cu impact, putem vinde mai mult. Industria cuvintelor cheie va poate fi de mare folos pentru a urmari trendul cautarilor pe intrnet. Vedeti ce legaturi puteti crea cu continutul dumneavoastra astfel incat sa influentati publicul tinta sa intre si sa cumpere de pe site-ul tau. Este foarte important sa targetati continutul pe nevoile clientilor.

4. Continutul site-ului sa spuna o poveste

Ca sa puteti creste notorietatea brandului este necesar sa creezi o harta a continutului. Continutul trebuie sa curga, sa spuna o poveste frumoasa clientilor. Faceti o harta, stabiliti un traseu, astfel incat povestea site-ului tau sa treaca de la o aventura la alta intr-un mod natural. Asa clientii vin pe parcurs, treptat. Nu cautati sa puneti finalul la inceput, asta va avea efect, dar doar pentru moment si nu va fi de lunga durata.

Nu neglijati partea de content marketing pentru ca veti ajunge sa regretati, acordati atentia necesara continutului si permite site-ului tau sa creasca si sa se afle in fata competitorilor. Daca aveti nevoie de ajutor, puteti apela la specialisti, la o firma de web design. Pentru intrebari si sugestii, va rugam sa lasati un comentariu, DevPro va urmari si va tine cont intodeauna de feedback-ul vizitatorilor!