4 cai importante prin care iti poti creste traficul pe site
Daca urmaresti sa imbunatatesti vizibiltatea de cautare a afacerii tale, afla ca link building-ul sau cresterea numarului de inbound links catre site-ul tau, ramanan in continuare doua dintre cele mai puternice unelte de marketing online.
Problema este ca devine din ce in ce mai greu sa gasesti acea strategie care sa creasca traficul cautarilor in organic, care, eventual, sa incurajeze strategic cresterea business-ului. Este greu, dar deloc imposibil!
Haide sa vedem care este evolutia link-building-ului si sa descoperim 4 dintre cele mai eficiente cai prin care iti poti imbunatati partea de SEO.
1. Relevanta contextuala este din ce in ce mai importanta
Lansarea update-ului algoritmului GOOGLE HUMMINGBIRD sustine necesitatea unor linkuri de legatura catre un continut de senzatie, dar relevant userilor. Acest update se focuseaza mai mult asupra intelegerii contextului care determina cautarea si mai putin asupra identificarii si urmaririi unor cuvinte cheie folosite.
Ce legatura are asta cu link building-ul? O foarte mare legatura!
Tot procesul de link building cunoscut pana acum, se schimba dramatic. Linkurile tale, de acum, nu numai ca trebuie sa ajute la imbunatatirea influentei in search, dar trebuie, in acelasi timp, sa aduca valoare userilor targetati. Acest lucru iti ofera posibilitatea de a oferi contact util, bazat pe nevoile userilor si nu pe cuvintele cheie.
In concluzie, acum vorbim despre transformarea website-ului tau intr-un lucru care merita vizitat. Altfel spus, link buildingul este orientat mai mult spre EI ( userii), decat spre tine (ca prezenta in online).
2. Crearea unor relatii este urmatorul nivel al link building-ului
Relationship building este noul link building! Ceea ce trebuie sa incepi tu sa faci acum, este sa-ti creezi relatii cu alte site-uri si oamenii din spatele acestor site-uri. Cum alegi aceste site-uri „partenere”? In mod evident, dupa relevanta pe care o are vis-a-vis de business-ul tau.
De exemplu, daca detii un business de health-care, oferind produse bio, atunci indreapta-ti privirea spre un alt business online, care are un target comun cu tine. Astfel, schimbul de informatii dintre tine si acest al doilea business, review-urile si recomandarile bidirectionale, iti poate aduce un public nou, foarte numeros.
3. Gandeste o strategie pe termen lung
Relatiile de orice fel nu pot fi niciodata cladite pe fuga. Este foarte posibil ca un blogger, de exemplu, sa-ti ignore propunerea din diverse motive. Se prea poate ca acesta sa nu considere ca prezenta ta in online are prea multe de oferit pentru el.
Ceea ce trebuie sa faci tu acum, este sa-l convingi pe acesta ca o colaborare cu tine ii poate aduce multe avantaje. Asa cum probabil te-ai gandit deja, acest lucru necesita timp, rabdare si multa perseverenta si consistenta.
Cu alte cuvinte, inca de la inceput, trebuie sa-ti gandesti strategia la nivel amplu. Gandeste-te nu numai la ceea ce te intereseaza in mod exclusiv pe tine si afacerea ta, gandeste-te si ce poti sa oferi celorlalti, carora urmaresti sa le ceri colaborarea.
4. Gandeste convergent
Activitatile de digital-marketing, incluzand si content marketingul si partea de marketing prin social-media, s-au contopit in ideea de link-building. Daca partea de content si cea de social-media sunt bine gandite, atunci nu poti decat sa te astepti la un link building bine consolidat, care o sa vina de la sine.
Este logic! Daca partea ta de social-media devine virala, atunci totul duce in mod firesc, la o baza solida de link-uri.