fbpx
Bld. Carol, Nr. 68
București, Sector 2
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
suport@devpro.ro
Dorești o ofertă personalizată?

Elemente care sustin avantajele deschiderii unui magazin online

avantajele deschiderii unui magazin online

Un studiu recent realizat de catre Wall Street a indicat ca, in fiecare an,  comertul online romanesc  inregistreaza o crestere de 40% – o crestere notabila, am putea spune, sustinuta de comportamentul consumatorului online care alege cu prioritate sa investeasca in mediul virtual atunci cand face cumparaturi.

Vestea buna pentru antreprenorii care decid pentru prezenta firmei pe Internet este ca pentru anul 2020 se preconizeaza ca piata online va atinge un prag de 5 miliarde EUR in Romania. Preconizarea este justificata si sustinuta de date certe:

  • anul trecut (2018 a.c.) existau in Romania nu mai putin de 7000 de magazine online;
  • in fiecare an, comertul online romanesc se deruleaza prin cateva sute de magazine nou deschise doar intr-o luna, care se adauga la numarul deja existent.

Avand in vedere ca numarul magazinelor virtuale deschise lunar este de cateva sute, nu mai  mira pe nimeni saltul urias preconizat pentru primul trimestru al anului 2019 – daca in 2017 numarul magazinelor online era apreciat la 7000, pentru primele luni ale anului 2019 se preconizeaza ca vor fi 15000.

Avantajele comertului online sunt materializate in rezultate pozitive concrete

Considerentele din care un antreprenor poate sa decida sa deschida un magazin virtual sunt numeroase:

Costuri operationale reduse

In esenta orice business urmareste vanzarile mari si reducerea costurilor. Spre deosebire de un magazin fizic, un magazin online necesita costuri operationale mai mici – numarul angajatilor este mai mic, spatiul fizic nu se impune (poate fi necesar doar pentru depozitarea stocurilor, daca acestea exista),  sunt eliminate cheltuieli precum cele legate de paza s.a.m.d.

Potential numeros de clienti

Publicul tinta poate fi global pentru ca Internetul nu are granite. Aici se impune o mentiune: firma care poate sa predea un magazin virtual la cheie trebuie sa includa un sistem de plati accesibil publicului larg si chiar posibilitatea de a se face achizitii din magazin prin SMS.

Nu sunt necesare stocuri

Atunci cand antreprenorul decide sa lucreze prin DropShipping nu sunt necesare stocuri, deoarece comenzile clientilor sunt redirectionate catre furnizori. Despre aceasta metoda vom discuta pe larg intr-un articol dedicat.

Promovarea magazinelor online are rezultate masurabile

Marketing-ul digital permite ca rezultatele sa fie masurate. Google Analytics si Facebook Ads Manager sunt instrumente care nu doar ca permit analiza in amanunt a campaniilor de marketing, ci si optimizarea acestora. Mai mult de atat, se poate efectua promovarea tintita care are drept scop selectarea audientei in functie de anumite criterii.

Multi antreprenori isi pun intrebarea: „cat costa un magazin online?”

Cert este ca preturile sunt cu mult mai mici in cazul deschiderii unui magazin online prin comparatie cu deschiderea unui magazin offline. In primul rand nu este necesar un spatiu fizic si,  in consecinta, nu se vor inregistra plati de intretinere notabile. Daca se lucreaza prin metoda DropShipping nu sunt necesare stocuri.

Exista un raspuns valabil la modul general la intrebarea „cat costa un magazin online?” Nu! Costurile variaza in functie de funtionalitatile pe care le va oferi magazinul, de specificatiile acestuia si, nu in ultimul rand, de preturile pe care le percepe agentia de programare care il va realiza. La aceste costuri se mai adauga si cele pentru mentenanta.

In legatura cu agentia de programare, antreprenorii care doresc sa deschida magazin online ar trebui sa urmareasca servicii specializate in e-commerce, pentru ca experienta si expertiza conteaza foarte mult.

Nimeni nu spune ca este gresit sa cauti pe Internet „servicii creare magazin online pret”,  aspectele financiare sunt important de cunoscut inainte de initierea proiectului. Cu toate acestea, un rol important in alegerea partenerului pentru dezvoltarea proiectului online il detine portofoliul acestuia. O agentie care a creat magazine online de succes va continua sa faca acelasi lucru, adaugand plus valoare in fiecare proiect in care se implica!


Centrul de preferințe pentru confidențialitate

    Necesare

    Aceste cooke-uri sunt necesare pentru functionarea site-ului si nu pot fi oprite, cum ar fi: limba aleasa de tine, moneda, sesiunile de logare si preferintele de confidentialitate. Poti bloca aceste cookie-uri din browserul tau. insa aceasta actiune poate duce la nefunctionarea site-ului.

    PHPSESSID, __cfduid,

    Analiza si statistici

    Acest site utilizează Google Analytics si Tawk.to pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini. Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.

    _ga, _gat, _gid, collect
    __tawkuuid, ss, TawkConnectionTime, TawkWindowName

    Analytics