Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

9 sugestii de eCommerce care vor face valuri in 2017

sugestii-ecommerce-2017

Vorbind despre domeniul eCommerce-ului de astazi, poate fi o adevarata provocare pentru orice web designer sa prezica viitorul. Ceea ce este astazi nou, maine, foarte simplu poate fi considerat invechit! Pentru a livra cumparatorilor o experienta de shopping extraordinara, dar in acelasi timp sa fii intotdeauna cu un pas inaintea competitiei, tu, ca si designer, ai nevoie ca in mod constant sa fii la curent cu ultimele trenduri.

Daca ai in plan sa-ti deschizi ori sa refaci designul magazinului tau online, atunci trebuie sa fii foarte atent, pentru a descoperii care sunt trendurile actuale in sfera eCommerce-ului. In continuare, vom arunca un ochi asupra celor mai populare trenduri de design din eCommerce, care vor domina in 2017.

1. MATERIAL DESIGN

MATERIAL DESIGN continua sa fie popular si a ajuns sa fie folosit si in eCommerce, pe o scara larga. Acest mod de design este in trend inca din anul lansarii sale, in 2015 si, ceea ce este impresionant, e faptul ca, in continuare, face valuri. Material design ofera userului o experienta ampla pe orice device si orice platforma, ceea ce este foarte atragator pentru domeniul eCommerce-ului.

Desi este un design greoi de implementat pe o platforma de shop online, multe companii eCommerce au reusit sa faca acest lucru. PA Design si Bewakoof sun numai doua dintre acestea.

2. MENIURI ASCUNSE

Meniurile ascunse au devenit foarte populare, din momentul in care platformele de eCommerce au cautat sa se simplifice cat mai mult posibil, din punct de vedere al designului. Initial, acest modul al meniurilor ascunse a fost implementat pe platformele de mobile. Usor, usor, insa, acest modul si-a facut loc si in aria designului de desktop.

In 2015, numeroase magazine online s-au folosit de meniurile ascunse, atat pe mobile, cat si pe desktop. Scopul? Salvarea de spatiu on screen.

In momentul de fata, modulul de meniuri ascunse este folosit de cele mai populare magazine online, dintre care amintim House of Fraser si EtQ.

3. Coeficientul de responsive

Un design responsive este o cerinta esentiala pentru majoritatea website-urilor in 2016 si este foarte important ca site-ul tau sa fie responsive pe toate platformele ( atat mobile, cat si desktop, dar si wide screen). Pentru 2016, se prezice un boom al eCommerce-ului pe platformele wide screen, de aceea, este foarte important ca atunci cand gandesti designul site-ului tau de shop online, sa gandesti la scara mare.

4. ANIMATIA

Din moment ce animatia este o modalitate eficienta prin care se genereaza engagement, tot mai multe site-uri de eCommerce au inceput sa implementeze in designul lor si elemente animate, care fac intreaga experienta sa fie mai atragatoare, jucausa si placuta. Daca stii sa te folosesti de animatii asa cum trebuie, vizitatorii tai vor avea impresia ca iti pasa, cu adevarat, de experienta lor on site.

Dincolo de asta, impactul vizual pe care il face o animatie istet folosita, este de-a dreptul uimitor. Asa ca pe 2016, animatia este un trend care promite multe!

5. STORYTELLING

Dat fiind ca exista numeroase site-uri eCommerce, ceea ce te ajuta foarte mult sa te diferentiezi in multime este partea de storytelling. Daca iti prezinti contentul intr-un mod unic si atragator, cu o extraordinara poveste in spate, nu numai ca vei obtine o conexiune la nivel emotional cu clientul tau, dar in acelasi timp castigi incredere si vanzari.

Desigur, elementul de storytelling in privinta magazinelor online este destul de greu de integrat, dar nu imposibil- lucru dovedit de doua afaceri de eCommerce care au reusit acest lucru cu brio: Bonobos si Greats.

6. CARD DESIGN

In anii recenti, layouturile de tip card design s-au bucurat de un succes uimitor, lucru care credem cu tarie ca se va continua si in 2016. In primul rand, acest tip de design este una dintre componentele principale ale Material Design. In al doilea rand, acest tip de layout functioneaza foarte bine cu designul responsive.

Una dintre caracteristicile cele mai importante ale acestui layout este partea de user-friendly. Acesta iti permite sa-ti aranjezi produsele, iar clientilor tai le da sansa de a obtine informatii relevante foarte rapid, oferindu-le o experienta de browsing lejera.

7. TIPOGRAFIE MARE SI FLEXIBILA

Contentul este, in mod evident, cel mai important, dar si aici trebuie sa ai grija in privinta felului in care alegi sa prezinti acest content. Ca si in 2016, si in 2017 se pune foarte mare accentul pe tipografia mare, responsive pe toate platformele- de la small screen pe mobile, la large screen pe desktop.

8. BACKGROUND MARE

Daca tot am vorbit despre tipografia de proportii, haide sa discutam si despre backgroundurile mari. Din toate timpurile, backgroundurile mari au fost un element de engagement puternic.
Alegand pentru shopul tau online un look curat, profesional si sexy, imaginile de background mari fac ca potentialii tai cumparatori, sa-si doreasca sa cumpere ceva de pe site-ul tau.

Background-urile mari sunt populare pe homepage, dar asta nu inseamna ca nu te poti folosi de acestea si pe paginile de produse.

9. SEARCH DINAMIC

Si nu in ultimul rand cea mai recenta si proeminenta tendinta in design este searchul dinamic. In 2017, tot mai multe site-uri eCommerce vor folosi JavaScript sau search-uri Ajax, care sa prezinte produsele in mod dinamic. Aceasta tehnica este eficienta, mai ales in cazul in care ai un inventar stufos.