Cottonella este un magazin online ce pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse realizate 100% din bumbac. Produsele sunt orientate către client și au un design modern și revoluționar.
Calitatea este exemplară, iar aceasta se observă încă de la început. Clienții pot opta pentru halate, prosoape, covorașe, papuci, dar și o mulțime de alte accesorii pentru bucătărie și baie.
Clientul a contactat agenția noastră pentru că era în căutarea unui partener capabil să asigure mentenanța site-ului și dorea realizarea unor implementări pe partea de mobile.
Înainte de a hotărî să colaborăm cu acesta, am dorit să realizăm un audit pentru că am observat unele probleme de funcționalitate și am sesizat numeroase anomalii produse de anumite module.
I-am comunicat clientului toate aceste probleme și i-am spus că pentru a-l lua în mentenanță trebuie rezolvate mai întâi acestea, pentru a nu genera alte probleme pe viitor.
Ținând cont de multiplele modificări făcute atât în nucleul platformei, cât și în tema folosită, am decis că cea mai sigură și mai corectă variantă este să reactualizăm versiunea de OpenCart folosită. În felul acesta am eliminat toate modificările făcute incorect și am repus layout-ul actualizat.
Clientul și-a dat acordul pentru aceste modificări, astfel că am început lucrul la actualizarea site-ului. După realizarea primului pas a trebuit să refacem modificările personalizate existente în varianta veche, aspect dorit de către client.
După aceasta am curățat toate modulele nefolosite din platformă, lăsând strictul necesar. Am făcut diverse optimizări pe partea de mobile, atât de funcționalitate, cât și de usability.
Nu în ultimul rând, am optimizat cât s-a putut timpul de răspuns pentru a obține performanțele dorite de client.
Rezultatele au fost peste așteptări și putem spune că am reușit să obținem un timp de răspuns mediu de 400ms și un scor în Google Insights de 95 pe desktop și 70 pe mobile, un aspect foarte greu de obținut în ziua de azi pentru un magazin online.