RoseShop este un magazin online de cosmetice, fiind singurul distribuitor din România al brand-ului Euphidra.
Brandul Euphidra a fost fondat de grupul Zeta Farmaceutici, un grup farmaceutic italian, fiind printre primii care au adus cosmeticele în farmacii.
Roseshop pune la dispozitie o gamă de produse variate, oferind un program complet de soluții care să răspundă tuturor nevoilor pielii, chiar și celor mai sensibile.
De asemenea, cei de la Roseshop oferă consultanță și sfaturi utile pentru alegerea și utilizarea produselor, având experiență îndelungată și personal specializat în domeniul cosmeticelor.
Cei de la Roseshop au apelat la noi pentru că erau în căutarea unei agenții cu care să colaboreze în proiectul deja dezvoltat pe OpenCart și bineînțeles care să cunoască foarte bine această platformă pentru a putea răspunde cerințelor în timp util.
Site-ul a fost dezvoltat pe OpenCart 3 de către un alt terț, iar clientul a dorit rezolvarea anumitor bug-uri existente, adăugarea de informații și produse, implementarea unor noi funcționalități și mentenanță lunară.
Așadar, am supus site-ul la o serie de verificări pentru a descoperi eventuale problemele și apoi am făcut un checklist cu acestea pentru a fi analizat de către client. Printre problemele descoperite cele mai importante au fost: timpul ridicat de răspuns de peste 1 secunda, probleme la finalizarea comenzilor din cauza modulului de la Fan Courier (aspect care ducea la scăderea conversiilor), texte în engleză netraduse, probleme de redirect de la http www/non-www către https www.
Clientul și-a dat acordul pentru a rezolva problemele. Am venit și cu propuneri pentru a face mici modificări de design deoarece tema era neprelucrată și într-o variantă nepotrivită domeniului cosmetic. Pe lângă acestea am optimizat timpul de răspuns si resursele site-ului, iar site-ul a fost migrat pe serverul nostru pentru a putea oferi clientului o mentenanță completă, așa cum și-a dorit.