Intrarea Roma, Nr. 3
Bucuresti, Sector 3
+40 767.583.603
Consultanta si suport tehnic
suport@devpro.ro
Doresti o oferta personalizata?

Studiile demonstreaza puterea primei impresii online

puterea-primei-impresii

Daca traiesti cu impresia ca un site vechi, neactualizat, isi va face treaba, oferindu-ti rezultatele dorite, atunci a venit momentul sa regandesti problema!

Unui vizitator online nu-i trebuie mai mult de cateva secunde pentru a-si face o impresie vis-a-vis de brandul tau, odata ce a ajuns sa-ti viziteze site-ul, sustin cercetatorii de la Universitatea de Stiinta si Tehnologie din Missouri.

Dat fiind timpul atat de strans, in care un vizitator al site-ului tau isi face o prima impresie, acest lucru ar trebuie sa fie prioritatea ta numarul 1! Asa ca, rezultatele studiilor intreprinse de cercetatorii Universitatii din Missouri o sa-ti fie foarte folositoare, in intelegerea importantei unui site bine gandit si bine realizat!

Studiul realizat de acestia s-a folosit de software-uri de eye-tracking si de o camera infrared menita sa monitorizeze continuu miscarile ochilor participantilor. Astfel, s-a putut stabili ce anume le-a atras atentia acestora, dupa cat de mult au zabovit asupra diverselor elemente din site. Vorbim aci despre meniul de navigare, logo, fotografii, imagini si icon-uri de social media. Cercetatorii sustin ca dincolo de toate acestea, foarte importanta in constructia unui site de succes este selectia culorilor si a imaginilor folosite in designul acestuia.

Rezultatele studiului

In urma studiului, s-au stabilit urmatoarele:

  • LOGO-ul: vizitatorii au petrecut 6.48 secunde, focusandu-se asupra acestui element foarte semnificativ in site;
  • MENIU DE NAVIGARE: aceasta componenta din site, a tinut atenti vizitatorii pentru mai bine de 6.44 secunde;
  • SEARCH BOX-ul: mentine atentia userilor pentru mai mult de 6 secunde;
  • LINKURI CATRE SOCIAL MEDIA: faptul ca participantii la studiu au oferit mai mult de 5.95 secunde de atentie acestora, dovedeste cat de important este ca afacerea ta sa le ofere posibilitatea de a se implica cu brandul si alti consumatori ai tai;
  • IMAGINEA: Vizitatorii au oferit atentie designului timp de 5.94;
  • CONTINUT: continutul unui site atrage atentia userilor timp de 5.59 secunde.

Acum, ca stii care sunt elementele care atrag userii, regandeste-ti site-ul pentru a te bucura de rezultate mai bune!