Știrbei Vodă, Nr.7A, Etaj 5
Craiova, Dolj
+40 767.583.603
Consultanță și suport tehnic
[email protected]
Dorești o ofertă personalizată?

Cum sa te protejezi impotriva fraudei de click

frauda-click

Frauda de click – un tip de frauda pay-per-click – devine din ce in ce mai frecventa in peisajul marketingului digital. Frauda de click are loc atunci cand un utilizator sau bot, da click in mod intentionat pe un link, cu intentia de a taxa pe cineva pentru acel click.

De multe ori, nu exista un interes in ceea ce priveste rezultatul final, ci se creeaza un impact catastrofic asupra agentiei, dar si a bugetului clientilor; in final, sesizandu-se un rezultat total negativ.

Mai jos iti prezentam 4 lucrurile pe care o agentie trebuie sa le faca, pentru a-si proteja clientii in fata fraudei de click.

1. TESTEAZA SURSELE TRAFICULUI TAU

Daca e prea frumos sa fie adevarat, e foarte posibil sa nu te inseli! Acelasi lucru se poate spune si despre traficul pe website. In vreme ce este intotdeauna important pentru agentii sa gaseasca o noua sursa de trafic, la fel de important este sa si testeze aceasta sursa.

Prin testarea traficului, noua sursa este verificata. Frauda de click are un mod foarte interesant de a actiona. In prima faza, traficul clientului tau va creste uimitor de mult, facandu-l sa para un adevarat superstar in mediul online. Dar cand vine momentul de a platii, te vei lovi de cruda realitate- tot traficul respectiv nu a insemnat nimic pentru clientul tau si, in mod evident, tu nu ai pentru sa fii platit!

Asadar, inainte sa te bazezi pe trafic, trebuie ca agentiile sa teste sursa si sa fie sigure ca este o sursa “curata”. Revizuirea analytics-urilor si a feedbackului primit de la client pot ajuta atat agentia, dar si clientul sa ia decizii bazate pe informatii clare, de calitate si se pot baza, de asemenea, pe integritatea traficului lor.

2. LUCREAZA CU O COMPANIE CARE FILTREAZA TRAFICUL PENTRU TINE

Media buyierii nu pot rezolva frauda de click. Insa, chiar si asa, se pot folosi de o companie de tipul third parties. care sa faca acest lucru pentru ei. Astfel de companii pot filtra ceea ce se cheama bad trafic ( n.a trafic gresit) inainte ca acesta sa se infiltreze.

3. NU CUMPARA DE LA UN PUBLISHER CU CARE NU COMUNICI

Daca nu poti lua legatura cu publisherul tau, macar prin telefon, atunci nu face afaceri cu acesta! In zona advertisingului digital, este de cele mai multe ori dificil sa fii sigur ca lucrezi cu o persoana reala. Este foarte usor sa-ti ascunzi identitatea atunci cand comunicarea se face online sau prin Skype. Iar un publisher care se ascunde, in mod clar, este un publisher care se confrunta cu acuzatii de bad trafic. n-ai vvrea sa iti pierzi timpul cu asa ceva! De aceea, intotdeauna cauta sa-ti cunosti publisherul, inainte de a face afaceri cu el/ea!

4. CUNOASTE SURSA TRAFICULUI TAU

Este important sa stii de unde vin clickurile tale! Cere-i publisherului tau sa-ti ofere lista de site-uri, pe care le considera propice pentru publicitatea ta. Odata ce ai primit lista, cauta site-urile de inalta calitate si care sunt relevante produsului/serviciului pe care il promovezi. De exemplu, daca vinzi pantofi, in mod clar esti interesat ca reclama ta sa apara pe un blog de pantofi.

Nu-ti fie teama sa-i ceri publisherului tau acea lista mai sus mentionata! Un publisher bine pregatit si sincer, ti-o va oferi fara probleme.


Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necesare

Aceste cooke-uri sunt necesare pentru functionarea site-ului si nu pot fi oprite, cum ar fi: limba aleasa de tine, moneda, sesiunile de logare si preferintele de confidentialitate. Poti bloca aceste cookie-uri din browserul tau. insa aceasta actiune poate duce la nefunctionarea site-ului.

PHPSESSID, __cfduid,

Analiza si statistici

Acest site utilizează Google Analytics si Tawk.to pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini. Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.

_ga, _gat, _gid, collect
__tawkuuid, ss, TawkConnectionTime, TawkWindowName

Analytics